perjantai 27. syyskuuta 2013

Ohjeet julki, jolly good!

Liten ohjeet ilmestyivät eilen ja tänään nettiin. Glup ja kääk! Nyt on samanlainen olo kuin lapsena kesäloman jälkeen, ennen koulun alkua: yhtä aikaa jännittää ja innostaa. Uusi treenivihko on ostettu ja kynät teroitettu. 10 viikkoa tuntuu näin etukäteen ajateltuna kamalan pitkältä ajalta, mutta arvaanpa, että eipäs aikaakaan, kun ollaan jo joulukuussa.

Litessä jännittää / hirvittää:
- ruoan määrä, kun sitä on ollut paljon niukemmalti viimeiset 6,5 viikkoa
- mun tarttee luopua siitä mun herkusta superaamiaisesta, mitä täällä blogissakin oon hehkuttanut
- selviänkö mä tästä, kai mä nyt selviän, kyllähän mä tästä selviän vai...

Litessä innostaa:
- ruoan määrä ja saa syödä hiilareitakin :-)
- uudet treeniohjelmat, salipainotteiset treenit; ei enää sitä järkkyä sd:n kotitreeniä miljoonine toistoineen
- superaamiaisesta tulee superiltapala; no ei nyt ihan, mutta ainakin vähän ainekset menevät yksiin
- sähäkkä ja motivoitunut porukka foorumissa :-)

Huomasin, että tarvitsen tietokoneeseen aikalukituksen. Piti mennä aikaisin eilen nukkumaan, niin en vaan malttanut, kun luin Liten foorumia, ihmisten blogeja jne. On tää niin koukuttavaa. Hihii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti