maanantai 7. lokakuuta 2013

Ekan viikon reflektointia

Ensimmäinen viikko Liteä takana. Ja mä olen NIIN onnellinen ja NIIN tyytyväinen ja NIIN rakastunut tähän ohjelmaan.
- Ei tarvitse kituuttaa pienellä ruokamäärällä ja syödä jotain kammottavia riisikakkuja tms. ihmisruoaksi kelpaamatonta kevytevästä.
- Ruoka on hyvää ja maittavaa, vaikka ei nyt aina jaksaisi nähdä niin kamalasti vaivaa.
- Treeniohjelmat ovat mahtavat. <3 Mä oikein odotan, että koska pääsee seuraavan kerran salille.
- Treeni kulkee, koska ruokaa ja juomia on riittävästi.
- Energian määrä on valtava. Jaksaa olla perheen kanssa, jaksaa tehdä töitä, jaksaa tehdä muutakin kuin röhnöttää sohvalla ja katsoa ihanmitävaan.
- Ja kirsikkana kakun päällä: mun paino on pudonnut ekan viikon aikana 2,7 kg! Mä en voi uskoa enkä ymmärtää sitä. Paino on jumittanut VIIKKOTOLKULLA samassa ja nyt sitten kapum: 2,7 kg. Ymmärrän kyllä, että se on suurimmaksi osaksi nestettä, mutta silti. Olkoon ihan mitä vaan. Mä olin henkisesti niin varautunut siihen, että paino nousee, koska ruokaa on niin paljon enemmän kuin superdieetissä ja erityisesti hiilareita on paljon enemmän. Elin ennen Liten alkua oikeastaan siinä kuvitelmassa, että Lite in Shapessa oltaisiin pluskaloreilla, vaikka niinhän asia ei ole. Mä odotan seuraavaa 9 viikkoa ja sitä, mitä niiden aikana tapahtuu ja millaisia muutoksia syntyy yhtä innokkaasti kuin lapset odottavat joulua.

Vielä kun mä tollero muistaisin syödä kaikki mitä pitääkin. Yhden kerran on unohtunut välipala ja yhden kerran iltapala. Nenäliinan nurkkia solmuun.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti