keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Ruokalistalla itsepetosta

Häh?! Onko musta tehty jo varoituskyltti?
En ole kyllä kävellyt vasemmalla.

Mun ruoat kyllä toistavat itseään?! Hullua on, että se ei yhtään tunnu siltä, mutta kun vertaa viime keskiviikkona blogiin kirjoittamaani ruokalistaa tähän päivään, niin nehän ovat melkein samat?! Mustaa-valkoisella. Mä olen onnistunut jotenkin vedättämään itseäni ja kuvittelen ruokapäiväni keskenään tosi erilaisiksi ja vaihteleviksi. No, onnellisia ovat hölmöt ja hyväuskoiset.

Elikkäs tän päivän menu ja liikunnat:

Aamuaerobinen eli kävelylenkki, n. 1 h, klo 8-9

Aamupala, n. klo 9
- smoothiesotku vatuista, mustikoista, rahkasta, mehukeitosta, soijalesitiinistä ja leseistä
- kahvia kupillinen
- omegat, monivitamiini, maitohappotabu, maca-tabu ja 1 antibiootti

Lounas, n. klo 12
- paistettua seitä, kesäkurpitsaa, kirsikkatomaattia, sipulia, munanvalkuainen
- pastaa
- 3 x rasvanpolttotabu 

Välipala 1, n. klo 14.30
- valkosuklaapuddea kipollinen, 3 vattua
- kahvia kupillinen
- vihreä tee -tabu

Kävelyä n. 20 min.

Välipala 2, n. klo 17
- Arlan proteiinirahka, puolukanmakuinen

Päivällinen, n. klo 20
- jääsalaattia, kirsikkatomaattia, kurkkua, paprikaa
- lämminsavulohta
- raejuustoa
- omega, maitohappotabu ja 1 antibiootti

Iltahörppy, n. klo 21
- lasillinen Pepsi-Maxia

Ja nukkumaan, ettei tule nälkä tai mielitekoja. Vähän sellainen olo, että vois tulla.

2 kommenttia:

  1. Ihana tuo valkosuklaabudde ja 3 vattua. :) ;Millaista tuo puolukanmakuinen proderahka on? En ole vielä kokeillut kun ajattelin sen sisältävän paljonkin sokeria :)

    Katsoin kaupasta Bob Harperin kirjaa (Biggest Loserin valmentaja) ja siinä oli sääntö, että mene AINA nälkäisenä nukkumaan. En tietty kehdannut alkaa kahlaamaan koko kirjaa siinä ja jäi epäselväks miks nälkäisenä nukkumaan. Mä olen luullut/kuullut, että ennen nukkumaan menoa pitää syödä prodepitoinen ateria. Kumpi parempi?? Pitänee ottaa selvää :)

    Pidän sun tyylistä kirjoittaa, hienoa että olen löytänyt sinut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arlan proderahkoissa on enemmän hiilareita ja sokereita, mutta ei mitään ihan tolkuttomia määriä. Hiilareita on muistaakseni jotain 6,5 g / 100 g ja tietenkin lähes kaikki se sokeria. :-D Tavan rahkoissa taitaa olla hiilareita jotain 4,3 g / 100 g ja kaikki sokrua. Ihan positiivisesti olin silti yllättynyt tuosta tuotteesta. Hyvä vaihtoehto skyrille.

      Mielenkiintoiselta kuulostaa tuo BH:n kirja. Tarttee käydä kirjakaupassa vakoilemassa.

      Voidaan näköjään perustaa keskinäisen kehun kerho: mä vietin yhden illan lukemalla sun blogiasi ja tykkään kovasti sun tyylistä. :-D

      Poista