torstai 27. maaliskuuta 2014

Superdieetti päivät 10 ja 11: vetämättömyyttä ja vatsakipuja

Eilen keskiviikkona, superdieetin 10. päivänä, oli tosi vetämätön olo. En tiedä olenko tulossa taas kipeäksi vai mikä kevätväsy painaa. Päätin pitää huilia salitreenistä, mutta tein n. tunnin kävelylenkin reippaaseen tahtiin. Oli upea aurinkoinen kelikin. Ruoka, ja herkutkin, olis maistunut ohi ruokaohjeiden, mutta pidin pintani. Tsemppiä tuli lisää, kun katsoin super-hyper-ihanan ja positiivisen Janin menestystä Jutta ja puolen vuoden superdieetit -ohjelmassa. Rispektit Janille upeasta työstä!

Tänään, superdieetin 11. päivänä, treenasin eilisenkin edestä. Perustreeni rinnalle, hauiksille ja vatsalle eli penkkipunnerrusta, vipunostoja, pulloveria, hauiskääntöjä ja vatsoja kaikilla eri tavoilla. 1 h 20 minuuttia paloi aikaa. Mun treenit ovat alkaneet jostain syystä venyä? Yleensä mä olen saanut kaiken tehtyä tunnissa, mä en ymmärrä mitä mä siellä oikein tunaan nykyään kauemmin. En ainakaan tunnusta, että ihailisin itseäni peilistä, koska ei nyt paljoa ole ihailtavaa. Varsinaisen salitreenin jälkeen vedin vielä juoksumatolla kävelyä ja kevyttä hölkkää puolisen tuntia.

Ruoka on maittanut tänään vähän heikosti ja mahassa on hieman omituinen olo. Kiltisti olen kyllä kaiken popsinut. Mahaa turvottaa ja kivistää. Profiilia kun katsoo peilistä, niin maha on omituinen kumpu ja koko kroppa ihme tasapaksu pötkäle. Aikku http://heromakesit.blogspot.fi/ on varmaan tartuttanut muhun mahakivun. ;-)


Päivän heräteostos: vaaleanpunainen hortensia
ihan itselle, kelles muullekaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti